fotografia ekspozycja

fotografia ekspozycja

Wpływ mediów na rzecz Rozwoju Dzieci

Środki masowego przekazu, zwłaszcza telewizji, wpływ dzieciństwa rozwoju poprzez zapewnienie możliwości modelowania i szukania informacji na zewnątrz rodziny i szkoły. Amerykanie we wszystkich grupach wiekowych spędzają więcej czasu przed telewizorem niż w jakimkolwiek innym poza snem. Przeciętny Amerykanin dziecko zostało oszacowane na oglądanie ponad 20.000 reklam telewizyjnych rocznie oprócz programowania handlowej przerwami między nimi. W 2000 roku, dzieci od dwóch do pięciu lat obserwował 40 godzin tygodniowo telewizji i dzieci od sześciu do jedenaście lat obserwował 50-60 godzin tygodniowo. Tak więc wiadomości, że telewizja przekazuje nie tylko reprezentuje kulturę, w jakiej pojawiają się jednak również duża część tego.

Stereotypowe zachowania ze strony kobiet i mężczyzn charakteryzuje zarówno dla dzieci i programowanie dorosłego, a także reklamy. Na przykład, badania programów dla dzieci w sobotę rano okazało się, że 68% z głównych bohaterów stanowili mężczyźni, a że samce znaki prowadzące więcej aktywności niż bohaterek. Chłopaki co mieli większą możliwość naśladowania modeli tej samej płci niż dziewczęta. Również płcie tendencję pojawiać się w różnych rolach. Kobiety częściej były prezentowane w relacjach z innymi, takimi jak rodziną lub przyjaciółmi, podczas gdy mężczyźni byli częściej przedstawiany w roli niezależnych od innych osób lub w pracy. W reklamach, mężczyźni zostały przedstawione jako bardziej kompetentny i kobiety jako bardziej zdezorientowany. Tutaj widzimy znajomy wzór mężczyzn zdaje ważniejsze, zasługuje na więcej uwagi, a dowodził nimi i sytuacji. Nic dziwnego, że zarówno dzieci jak i dorośli, którzy oglądają więcej telewizji wydają się być bardziej świadomi stereotypów związanych z płcią, widzą siebie w bardziej stereotypowe i przytrzymaj bardziej tradycyjne postawy wobec mężczyzn i ról kobiecych.

Wpis zawdzięczamy