fotografia inspiracje

fotografia inspiracje

reklama Magazine przekazał podobnych wiadomości. Do niedawna, reklamy rzadko pokazał kobiet w rolach pracy i nigdy nie pokazał im, jak kierownictwo lub Professional. Kilka stereotypy ról kobiecych występowały regularnie

za. miejsce damska jak w domu

b. Kobiety a nie podejmowaniu ważnych decyzji

do. Kobiety jako zależne i potrzebują ochrony męskiej

re. Mężczyźni dotyczące kobiet jako obiektów seksualnych, a nie jako ludzi.

Kobiety najczęściej były przedstawiane jako szczęśliwe i starannych gospodyń domowych, piękne i zależnych towarzyszami społecznych lub najbardziej zainteresowani są blond, cienki, lub posiadające inne cechy fizyczne ich nie posiadał.

Telewizor poczyniła pewne próby w celu dostosowania się do rzeczywistości kobiet w miejscu pracy, ale nie bez trudności. The Wall Street Journal, że obserwowany w 1984 roku, podczas gdy większość reklamodawców zgodzili się, że powinni już przedstawiać matek jak tępy gospodynie zmierzające do pomocy, nie wiedzieli, co należy wymienić te obrazy. W rezultacie, mniej reklam i programów wykazywały zamężne matki w ogóle i tata instruowania dzieci o zaletach pasty do zębów, błyskawicznych ryżu, i tym podobne. pobytu-at-home matki telewizyjnych zostały zastąpione przez samotne kobiety, kobiety rozwiedzione sharing domów. Zmiany te sugerują, że telewizja może przyczyniać się do powstawania mniej i wzmocnienia stereotypów płci niż w przeszłości. To przyczyniło się do stereotypów płci przez współczesnych rodziców jednak, którzy są przechodzących na tym, co się nauczyli o męskich i żeńskich ról dla swoich dzieci.

Więcej Pareting Porady

Wpis zawdzięczamy